torsdag 18. oktober 2007

Siste innspurt av BSG-prisvurderingane...

Søndag vart ein skikkelig maraton-dag. Heile helga hadde mamma og pappa vore i byen for å hjelpe meg å komme i gang med snekringa på loftet, og dei reiste fyrst utpå ettermiddagen, rett før vi skulle køyre til Sandsli for å hente Oline som hadde vore på overnatting hjå venninna si, Ingrid. Samstundes skulle vi ha med oss Lene, for ho og vi andre skulle seinare i bursdagsbesøk hjå Tommy og Hege.

Vel, etter å ha henta ei vel nøgd Oline frå Ingrid og dei, reiste vi rett til Landås på bursdagskaffe. Åt masse bollar og fekk nok te til at kvelden før byrja å sige ut av kroppen. Ungane skulle legge seg, så vi drog heim, med Lene på lasset. Ho hadde fått nokre spel i posten som vi ville sjekke ut!



Spelet heitte 'Hey! That's my fish!' og er eitt spel som eg har høyrt om før. Eitt ganske enkelt 'flytt og ta fangs't-spel. Dette spelte vi ein omgang med Lene, Oline, Hanne og meg. Lykke var veldig imponert over 'Pingvinspillet', som ho kalla det.

Etterpå hadde eg som plan å få sjekka ut 'Stormenes Tid' ein siste gong før eg skreiv ferdig anmeldingane av brettspela som var nominerte til BSG-prisen. Det vart ein god omgang der eg til slutt vant på grunn av ein glass-blåsar. Eg tykkjer det er eitt kjempeartig spel!

1 kommentar:

Lenedyret sa...

Vi må få spelt Portobello Market ein dag og. Har de tid i helga?